Be Slim Now and Ask me How

1:10 PTG

Bismillah.
Assalamualaikum wbt. Dari tajuk pun korang dah tahu kan, sesiapa yang nak slim untuk raya ni , boleh la korang hubungi Numi yer. memang senang dan selamat jika korang ada 'coach' yang boleh ajar dan bimbing korang dengan cara yang betol kan. Produk yang kami guna kan memang semuanya berkualiti tinggi seperti yang korang sedia maklum kan. ok, numi akan explain apa yang korang kena buat untuk slimkan badan dengan Herbalife.


start now pack for losing weight

tips pertama: korang kena minum F1. apa itu F1? ada yang dah tau, dan ada jugak yang belum tahu kan. F1 tu ialah makanan  gantian untuk breakfast korang tu. selalunya kan kita ni lebih2 lagi orang Malaysia kan selalu akan makan nasi lemak, nasi goreng, maggie, dan roti disertakan air milo, teh susu, kopi atau nescafe. tu memang yang selalu kita ambik kan untuk sarapan pagi.
so, apa kata sekarang kita tukarkan breakfast kita yang heavy2 tu kepada minuman soya Formula 1. minuman ini korang boleh perolehi hampir 19 vitamin, serat dan nutrisi. korang bayang kan ok, dalam satu minuman jer, korang dah boleh dapat semua vitamin yang diperlukan dalam badan korang tu,tak perlu nak ambik banyak2 supliment untuk support korang punya badan tu. lagipun, shake in akan buat korang rasa kenyang. tu yang magic nya formula 1 ni. bagi yang nak turunkan berat tu, korang minum formula 1, pagi untuk sarapan, dan malam, untuk ganti makan malam. makan tengahhari masih biasa, cuma sekarang ni kurangkan kuantiti nasi korang tu, sebab nak kurus kan.. hehe.

tips kedua: Korang kena minum Tea Mix. lagi sekali, akan tertanya2 dalam kepala korang, tea mix tua apa.. teh campur ker? bukan teh campur lah cik kak oi, tea mix tu ialah teh pembekal tenaga. teh ini akan melancarkan sistem darah kita, akan buat kita rasa segar dan aktif sepanjang hari.



bak kata kakak aku: korang yang minum tea mix ni ibarat korang lari padang yang 400m tu 10 kali.
tu dia yang cakap lah, untuk bagi perumpamaan yang tea mix ni adalah untum menyucikan saluran darah kita.
khasiat nya? kandungan setiap satu sudu teh ni mengandungi 20 nutrien dan antioksiden. tahu kegunaan antioksida? sapa yang tak tahu, meh baca sini: antioksida ni adalan untuk melambatkan process penuaan kulit. so, nak sentiasa awet muda dan kelihatan cantik kenalah banyak minum dan makan makanan yang tinggi kandungan antioksida. okey3...

tips ketiga: perbanyakkan minum air putih. air putih ni ibarat minyak untuk badan kita. kenapa? macam kereta jugak, korang kalau pump RM10 boleh tahan sampai setengah hari perjalanan ker. tu pun tak jauh kan, so, sama lah macam badan kita, banyak kerja nak buat, banyak jugak lah air yang kita akan minum. tak gitu cik kak? biar lah orang cakap korang tu gemok air, bukan nya betol pun.. ada kah istilah gemok air? gemok air tu disebabkan korang kurang pengambilan nasi atau carbohydrate.,tu lah yang jadi isi mengelember. pengambilan air yang terlalu banyak, tanpa exercise dan carbohydrate akan menyebabkan isi tangan tu mengelember ok.. so jangan takut, benda tu insyaAllah tak kan jadi kat korang. sebab, bila dah kurus, its time to shape your body!~


jangan lupa bawa air bersama ok.. 

tips keempat; do exercise regularly.  senaman yang paling jimat dan tidak merugikan mana mana pihak ialah berjogging. korang start dengan jalan perlahan lahan, dan 5 minit kemudian berlarilah sekuat yang mungkin, kiranya macam ada anjing yang kejar korang. harap2 tak de lah kan,


buat sit up 4 set setiap posisi. satu set 12 kali. sit up yang numi salu buat memang simple, korang just perlu baring lipatkan kaki ke atas, dan try angkat badan korang sikit kedepan menuju ke kaki korang tu tadi. kira korang liftkan sikit jer bandan korang kedepan, tak perlu banyak2. buat jer situp tu sikit2, insyaAllah perut korang akan kempis in no time.

tips kelima: take formula 3. selapas semua proces mengurusan hampir siap, so yang tinggal sekarang adalah formula 3. apa lagi kan benda nya formula 3 ni, formula 2 tak de? sik da kowh~
so, apa guna nya formula 3 tu? mana nya pun sudah lebih hebat lagi kan dari formula 1. so maksudnya juga lebih advance.. ia membantu membina dan mengekalkan jisim otot tanpa lemak, suplemen protein tanpa lemak untuk mengawal rasa lapar 5 g protein soya dan wel dan semua 9 jenis amino asid penting. tu fakta ynag numi dapat dari botol F3 tu sendiri. so, maksudnya sekarang, korang dah kurus, dan untuk maintain kurus dan buat shape body tanpa tumbuh dan tambah lebih lemak lagi kan badan kita, pengambilan formula 3 memang amat di perlukan.

so, hanya itu sahaja tips yang numi dapat bagi unutk korang yang nak sangat kurus kan badan macam numi, kakak dan rakan2 yang lain, korang yang berminat boleh contact numi terus. harga boleh bincang dan yang tinggal area Kuching tu, boleh panggil numi untuk jalani anlisa kesihatan secara percuma. :)
semoga korang akan tampil hebat dan bergaya untuk raya tahun ni, sebab raya dan tak lama lagi tu, so watchout people. ~

You Might Also Like

3 Orang Positif

  1. edy mkan tuk gemuk....
    naik 4 kilo.hehe

    BalasPadam
  2. Edy: memang akan naik kalau ikut procedurenya secara berterusan, dan kalau nak result yg gempak, ambik sekali dengan F3..

    Pcl: untuk start Now pack (gmbr yg atas sekali tu) harga jualan is RM440 untuk ke semua 3 produk termasuk shaker dia.
    tapi boleh jugak beli asing2, maksudnya beli f1 dan teamix sahaja untuk kurangkan berat badan
    PRICE f1:RM170
    PRICE TEAMIX 50ML:RM135

    BalasPadam

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe