Tulisan buruk

2:01 PTG

Assalamualaikum.. hai korang.. :)
lama tak update. rini baru jer numi habis kelas..
penat.. coz kelas direct cari pagi sampai tengahri, tak de pun nak rehat rehat.
lagi lagi tadi kiteorang ada open book test.. :) haaaaa..
syok sangat, tapi lengoh la tangan kena tulis 5 ke 6 page full dalam  masa 2 jam.
lama dah kami tak buat exercise tangan ni. dan tulisan aku, leh katakan macam cakar ayam..
kata my mum la,, tulisan kau tu comot. tak macam tulisan adik kau. comel dan teratur jer..
haaaaaa, mama saya ni tak banyak pun menulis karangan yang panjang berjela jela ni, yang adanya calculation jer. tu pun number2 sajaa.
tak pe lah asalakan aku tahu apa maksud tulisan ku dan kawan kawan ku masih dapat baca.
yang parahnya tulisan ku bila time ngantok2. aduh! memang tulisan tamil dah tu..
golong2 jer aku tengok. hahahah, bila kenang balik, time ku part 2 or 3 yang banyak buat tulisan tamil tu, sebab mengantuk dalam kelas .. tu tandanya boring !
k lah you allz, saya nak undur diri dulu. petang ni nak ke gim.
yeay~ hope tak hujan k..

naomie harini.. :)

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe