Progress on My Report

10:36 PG

Assalamualaikum

hari ni aku tak de kelas, sebab lecture die nak postpone test 1 kiteorang on next Wednesday.
dia  bagitahu pun petang semalam. kan bagus law die bagitahu awal pagi tu, tak de la aku dok dalam bilik jer semalam. dah 2 hari tak de kelas, dan hari ni sepatutnya ada perjumpaan dengan Miss Nora. untuk first draft report.
sekadar gambar hiasan


waaa, aku lom siap lagi...! hurmmm,, macam mana ya?
borang survey untuk project tu aku dah nak siapkan dah. tapi ada sikit lagi. tak tau lagi nak letak ape dalam questionair tu.adoi~

ni lah, korang tau tak sal Thermal Comfort.?
tahu??
ta tahu??
ok... tak pe, ni lah aku bagitahu.. thermal comfort ni law kita translate directly ke dalam bahasa melayu ialah kadar keselesaan.. ianya merujuk kepada kadar keselesaan anda semua dengan persekitaran, pengaliran udara, kedar kelembapan.. dan macam-macam lagi la..
contoh nya lah, kadar keselesaan korang dalam kelas.. macam mana?
ok tak masa dok dalam kelas,or adakah ianya terlalu sejuk? (macam kelas kiteorang jam 10pagi)
atau...
terlalu panas? (macam kelas kiteorang jugak time awal2 pagi)
haaa... macam tu lah.. dan....
apa reaksi korang law berhadapan dengan situasi macam tu? korang jalan sana sini, or korang dok diam jer. atau korang berkipas tangan(macam aku selalu buat) atau! korang bukak tingkap luas2... atau... korang jadi tak keruan.. bila la agak nya aircond nak rasa ni.. 

macam malam tadikan, kat bilik ku, cuaca hujan dekat luar, kadar kelembapan tinggi, suhu menurun, di tambah lagi dengan aircond bilik mama boleh masuk ke bilik aku.. memang aku tidor tak berkipas tau malam tadi. sebab sejuk da.. so, my action is: tidur hanya selimut hujung  kaki ajer.~ hihi... kan,, jimat karent, xda nak on kipas.. 

so, overview die macam tu lah....
itu lah project aku buat untuk final sem ni.. progress baru jer 20%
adoi~ banyak lagi tu... 
harap2 dapat siap Introduction, Methodology and Literature review by this weekend...
yer....
kepada korang yang nak tolong aku kan.... sebab aku tau korang memang orang2 yang baik hatinya,murah dengan klik2...hihi.. boleh tolong dengan hanya:



You Might Also Like

1 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe