My Secret Formula to Loss 2 kg in four days..

12:49 PG

Assalamualaikum you allz... im sooo happy today..
berat saya dah turun lagi dan lagi...
hari tu kan saya katekan turun 500 g jer with in 2 days. ni turun 2 kg in four days.. can you all imagine that..

while waiting the jammed at Pending.. take a snap first.. smile ladies..


aku pun tak tau lah macam ne leh turun mendadak berat ku.. 
mungkin lepas jalan kot dari blok 1 ke Blok M.. yang jauh nya 1 km perjalan..  maybe..
or....
mungkin sebab Formula 1... sebab sebelum aku turun kelas tadi, ku minum chocolate shack Formula 1..
terus sendawa, KENYANG.. aku tak tipu korang tau,, coz F1 ni macam makanan gantian korang. so, pagi tu korang takyah ambik breakfast. dan magic nya product ni, orang kenyang sampai tengahhari..


Makan di SCR with my kazen
just that, nafsu makan korang tu jer yang membuak2 tau..
sebab, pagi tapi aku ambik nasi lemak dan roti..
dan tu kenyang sampai malam..
tapi sekali lagi nafsu yang membuak, ajak aku makan di SCR..
takpe2,,, dah timbang tadi kan, turun 2kg.. boleh dah...
so sekarang aku pun nak sharkan kepada orang yang berminat nak turun berat badan jugak macam aku..ada 




Promotion untuk pack Trial 
Formula 1. (F1) dengan harga RM50
Tea mix With Hibiscus Peach Flower  dengan harga RM20


dengan itu, apa tunggu lagi Ini peluang korang untuk Kuruskan Badan tanpa perlu berdiet, menahan rasa lapar korang tu.. Just eat what you want, and become slim in 3 months..


Cara membeli: 
1. boleh beli direct daripada saya di UiTM
2. dengan Pos Laju : sertakan alamat penuh, nama penuh dan  nombor telefon anda..
korang boleh mesej aku kat no :0198599289 Naomie


Pembayaran: 
1. Bayar terus kepada saya..

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe