Loss Half kg in 2 days..

8:52 PTG

assalamualaikum..
hari ni, kakak ku datang untuk menimbang lagi berat ku..
and you all know~ i've loss 500 g in two days! hahahah.. memang benda ni aku susah nak caye..
sebabnya, dulu pun aku da jugak jog jog kan area uitm, tapi susah aku nak maintain kan. every 2 days akan ke gym untuk exercise macam orang gila jer.. main bike, dumble and macam2 lagi la..

ni antara goal aku~

nampak lah kesan nya, muscle ku naik sikit, perut ada kempis sikit, muka ada cekung cikit, semua nya sikit2. hihi
tapi hari ni, aku makan banyak dooo~!
seriusli, aku pun tak sangka..
aku just ambik F1 untuk pagi dan korang akan kenyang sampai tengahri, oetang tu, korang lantak ar makan ape2 jer.
aku hentam cookies, air tin 3 tin dan nasi untuk makan tengahri. ni bukan aku reka2 tau, tapi this is real..
mama ku dah asyik jeling2 jer, "numi dah 3 tin dah kau minum tu.., tau tak ada 800g gula dalam sebotol air tin tu.. dah dah lah kau tu mimun.. air 3 tin, ingat2 lah kau tu on diet.."
ops~ sory mama, saya tak diet maaa,, ni cuti, so enjoy eating..
hari ni yang membuat aku ni loss weight tu, di sebabkan sweat..
banyak aku berpeluh hari ni..
urmmm, ni lah penangang dari pada product yang aku ambik.. korang nak tau tengok link ni untuk tau ape yang saya ni minum yer..
hihi, tak banyak yang aku nak cakap.

tengok perubahan nya.. ~ haaaaaaaaa
daaaaaaaa.. im soo happy...!

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe