Sesi temuduga untuk AJK BLOK Seri Gading 1

8:57 PG

Assalamualaikum readers. heheh, tu pun law ada lah, law xda, xpe. saya tak kisah. pagi ni memang semangat, bangun awal dan kacau orang tidur. heheh, suke jer kan,,, kacau mimpi indah orang. hah! biarlah, kan dah nak habis subuh tu..ok, done, tujer yg numi nak cakap pagi  ni.. hehe... gurau jer lah..
nak gurau pun ta boleh dah eh..dah2, melalut dah die ni. sekarang kita fokus kepada agenda utama pagi ni.. ok semua, attention! dengar yer, malam tadi berlansungnya sesi temu duga untuk pengambilan AJK Blok Seri Gading 1.

barisan panel yang cantek2 belaka. heheh
ketua panel.. :)
barisan panel kedua.:)
ajk pendaftaran


 memang ramai yer calon2 yang berbakat. yang tak berbakat pun ramai, its not that she is not qualified, cuma sidaknya kurang dari segi gaya kepimpinan. tak pa, itu bisa di aturkan..
ramai yang datang semasa sesi temuduga semalam, dalam senarai nama sepatut nya ada 75 orang calon, tetapi hanya 50 orang yang datang. dan jawatan yang ditawarkan hanya ada 22 tempat sahaja.
oleh itu, method yang numi sarankan untuk ajk numi ialah temuduga secara berkumpulan. kiranya temuduga secara beramai ramai la. untuk cara ini, numi kena terangkan kepada semua ajk numi yang jadi panel untuk interview tu cara2 untuk conduct the interview. kalau ikut cara kami di interview dulu, memang simple. hanya 2 orang yang terlibat, dan tak banyak soalan yang di tanya.
di sebabkan sesi ini, ramai ynag memohon, so pemilihan agak sukar. banyak soalan yang kami tanya. lebih2 lagi dari numi sendiri. untuk cari bakal pengganti. heheh...
kami bermula pada jam 7.30 mlm, dan tamat pada pukul  11.30 mlm, itu untuk sesi interview lah, dan untuk menilai, kami terpaksa stayback sampai jam 1 pagi. memang penat otak, nasib baik numi ada ajk2 yang komitted dengan kerja, walaupun ramai yang tak datang, tapi syukur masih ada ajk numi yang boleh di harap. memang seronok bekerja dengan dorang ni, lawpun dorang ni semuanya non-muslim, tapi dorang respect to each other, dan kelatah dorang tu yang buat numi senang nak kerjasama.
therefore, untuk ajk yang akan datang, numi harap korang dapat beri kerja sama antara satu dengan yang lain. and respect each other as well. be friendly and always smile. :) ok..


masa penilaian..
for my ajk, tq for you supportive and full comitment for last nigth event. semoga ukhuwah tok akan sentiasa terjalin sampe bila2..
Tahniah kepada yang terpilih menjawat jawatan yang dah ditetapkan. anggap itu adalah kerja yang mudah dan Tuhan dah pilih korang untuk jalankan tugas tu... alright.. thats all for today pepps.

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe