Forgive and Hoping.. 2011

10:20 PTG

Assalamualaikum dan selamat malam. hamper seminggu di biarku blog ni kesepian. malas asanya nak update, sebab takut melalut dan akan meluka kan hati sesetengah pihak. hurmm, better bila mulakan dengan kata kemaafan yer, kepada yang terasa... mintak maaf kepada sesiapa yang terasa dengan luahan rasa hati aku dulu.. ini cuma luahan, tiada lagi tersimpan di hati.. harap semua settle kan..
orite,, now nak citer sal kehidupan sekarang..
sekarang dah masuk pun bulan Disember, dah nak habis pun tahun 2011 kan tahun ni. memang cepat. banyak yang dah ku tempuhi, segala kenangan manis pahit. aku rasa semuanya adalah pengalaman yang mengajar kita tentang kehidupan. apa yang lepas, kita jadikan sebagai pedoman dan panduan.
dan, tahun 2012 akan tiba tak lama lagi.
kita akan memulakan dengan azam tahun baru yang membina.
kita akan bina jati diri yang mantap, perbaiki segala kekurangan. umur oun asanya dah semakin meningkat, so, pemikiran seharusnya juga berubah.
semester ni, merupakan semester terakhir aku. semester yang mencabar, sebab terlalu banyak yang perlu dilakukan. dengan projek final ku, dengan lab report yang melambak, tapi alhamdulillah, kelas ku tidak lah terlau padat.
sebelah petang, tiada kelas, memang masa yang sesuai untuk beriada bersama kazen ku.. Nodi..
ini merupakan rutin harian diriku sekarang.. :)semoga segala perancangan pada semester dan tahun depan akan berjalan dengan lancar.
dan dikurnia kan cinta yang baru daripada teman2 sekalian..

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe