Abell dan Faizni

12:11 PG

Assalamualaikum wbt. hai korang, aku sebenarnya tengah sedih nie.nak tau sebab apa, sebab kawan baik aku, yang jadi peneman masa mandi,belajar dan main dulu mase kiteorang form 3 sekarang dah kawen.kiteorang memang rapat dari form 2 lagi, tapi lepas form 4 dia pindah sekolah len. and tu yang buat persahabatan kiteorang jadi hambar.
DAYANG NURNABILA. tu nama die. orang nye kecik molek jer,kurus dan puteh gebu. suara dia manja and tu yang buat aku suka dengar law die cakap. yang paling aku xkan lupa is about tulisan dia.masa kiteorang form 2 dulu, ada pertandingan tulisan paling cantek, eh jap, tak ingt dah form berapa mase tu. tapi adalah. pertandingan tulisan paling cantek. and buku yang menjadi juara is buku  abell. tulisan dia dulu memang cantek, macam tuanya jugak.
dah2, malas ar  nak cakap panjang, sebab nak ubat hatiku yang luka..
sekarang die sah pun selamat menjadi isteri kepada Faizni.. dia pun sama sekolah ngn kiteorang jugak. and memang aku xpun macam x caye je dorang nie.senyap betol..
tadi, best best tengah borak ng wani, tiba-tiba sheila post kt fb cakap yang abel dah kawen, memang terus down keyh jiwa ragaku. macam patah seribu jer. macam tiba-tiba sangat anad awal. tapi dah jodoh dorang kan. aku sebagai orang jauh yang dilupakan tak sempat nak tengok majlis persandingan dorang..

wah, comel nya faizni kan??
nmpk tough jer..

semoga berkekalan ye.. :) love abell so much

p/s kepada budak2 SHOAW BATCH 2004-2008 nanti korang kawen khabar-khabarlah berita gumbira tu kat aku yer.. mana tau kot-kot dapat gak aura kawen awal ni dari korang.
k lah, nak tidur dah ni. ramai pulak yg nak chat ngn aku nieh.. night u all... wassalam, jangan lupa baca doa tidur tau..


You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe