Industrial Process exam dan Sejarah

2:47 PTG

haritok, jam 9 pagi tadik aku bersama rakan seperjuangan bermati-matian menjawab paper first mekorang. IP paper. reading subjek jer. so memang rilex la kiteorang ni. sebab nya macam sejarah bah.
Sejarah Process Industry.
ye la sangat, so, kawan2 aku pun banyak yang post dekat Word Of The Day pun wall. madah cerita sal pper ya. termasuk jugak la aku. gago juak tek nak post wish good luck~

cerita malam sebelum paper ya tek. kira malam tadi lah,, wah~ kita flashback lok..
hurmm, mlm tadik aku ngn roomater ku nangga cerita hindi. Khabi Khushi Khabi Gam, sambungan cerita Kush Kush HotaHei..
ci fari dah 2 kali nangga, kira 2 malam berturut-turut nya nangga.
nang sik jemu la nangga coz orang nak melakonkan watak ya nang hero and heroin yang mek duak nang suka eh.. sampe julin mata ku nangga cita ya.. sebab tek banyak nangis..
cerita ya nang sedih dow... aku sik bulak. si fari yang nangga entah bereapa kali ndak kah nya nangga, pun turut nangis bila nangga ku nangis..
trsedu sedan bak kata bahasa Melayu la mek dua nangis.
pas habis cerita ya, ku belajar la kejap. untuk meredakan tegang di kepala ku. sebab urat saraf dah berbelilit dah ke palak tok.
dalam kol 1 juak la ku tido malam tadik. then Subuh bangun, pas solat terus tido kejap. sebab lom cukup charge bateri gik. dlam kol 7.30 juak la  ku bangun.
bak mereviese untuk kali yan terakhir, aku baca chapter utilities. huh! nang nasib la aku baca. mun sik, nang sik tauk la apa nak di jawab kat soklan no 5 tadik.
5. a) list down all the utilities needed in the industry.

  •        electrical
  •        gas
  •        steam
  •        water
  •        air
  •        refregerent
ya diantara sok lah la..
bila nak mula exam ya, soklan no 1 dah molah ku neves. dah la markah besau! aku sik terbaca pun benda ya, coz nya tek terlalu senang tek konok nya tek, pas ya tengangak bila nangga soklan.
nang bena bah. sik expect pun soklan ya.
list down the.... sik ingat dah. tapi ku ingt mun di translate la..
senaraikan perkara untuk ktkorg buat untuk membuka sebuak company petrochemical plant.
nya ada banyak step bah~ aku nang sik ingt. and suka ti ku madak jak la jawapan nya. exploration lah, marketing lah, producing lah~! hahhah, n banyak gik la..
semoga apa yang ku tulis tek akan ada juak yang tersangkut oo, Ku tawakkal jak masa test ya tek. dah kita usaha bah nak.. then, soklah sal application of palm oil in food and non-food.. give example.
ahhh! ku ingat ya! coz ku salu makan keropok and icecream yang ada tulis palm oil bah. dak kawan ku len sampe ada engakah burger BigMac. nang dasyat! ku ingat ingat jawapan ku jak pelik tak. hahahha
n macam2 gik lah sal soklan paper IP tek. nang yang pasti apa yang aku ada polah hujung minggu tk banyak yang kuar lah, yalah ku bersyukur gilak. hehe
somoga ku dapat apa yang ku targeted. or tinggi gik la! keyh!
(---- ____-----)**

mata ku sudah mengantok. dari tadik jak nak download paper soklan sik pat. ku tido lok yer..
p/s:
  • study semart keyh semua
  • and also work hark.
  • don't forget to pray

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe